Nowe formy reklamy internetowej

Dawno już minęły czasy, kiedy firma może polegać wyłącznie na tradycyjnej reklamy. Teraz każda firma, czy to wiele miliardów dolarów korporacja lub lokalne małe firmy, musi zacząć inwestować w treści, jak również.




Jeśli Twoja firma ma dobrze przemyślany plan treści marketingowych w miejscu, można rozpocząć, aby zobaczyć wiele korzyści. Oto jak plan marketingowy zawartość może prowadzić wyniki dla małych firm.

Zawartość dysków prowadzi. Jednym z głównych celów marketingu zawartości jest potencjalnych klientów, a ostatecznie przekształcić je. Obecnie firmy z aktywnym blogu zgłosić prowadzi 97 procent więcej niż firm bez jednego, co jest tym bardziej powód, aby rozpocząć tworzenie odpowiednich treści od razu.

Marketing zawartość jest ulica dwukierunkowa, gdzie zarówno firmy i korzyści czytelnik. Zamiast mówić do klientów, że je kształcić. Twoim zadaniem jest dostarczenie treści wartości do klientów, i kiedy to robisz, jest bardziej prawdopodobne, aby dowiedzieć się więcej na temat swojej działalności i / lub stać się klientem .
Na przykład, firma Adobe stworzyła witrynę treści dotrzeć do starszych marketingu dowiedzieć się więcej na temat marketingu cyfrowego, słysząc spostrzeżenia innych dyrektorów marketingu i informowanie lepsze decyzje.




W małej firmie, to może być z twojej ligi, aby stworzyć całą stronę poświęconą zawartości paliwa firmy, ale to samo podejście można zastosować do swojego bloga. Tworzenie treści dopasowane do interesów swojej bazy klientów, aby pomóc kształcić je i powiązać swoją organizację jako ekspert w swojej branży.